Stanislava Boudová

Svět mne baví. Cvrkot kolem je úžasný.

Pozoruji (nejen) naši malou zemi z ještě menší zemičky.

 

Foto (c) Štěpánka Boudová
 
  • Počet článků 195
  • Celková karma 39,42
  • Průměrná čtenost 4980x

Stanislava Boudová

Zpražila jsem ho pohledem! Ani necek!

Jedu vlakem domů. Je volná čtyřka - moje oblíbená! Přižene se chlápek v čepici! Skloní se a zírá na mě! Já tam sama! Sakra! Že by mě chtěl znásilnit?

15.6.2022 v 16:55 | Karma: 47,42 | Přečteno: 4964x | Diskuse| Cestování

Stanislava Boudová

Měla sice ufiklou ruku, ale bradavku jako voko!

Promenáda na pláži, voňavé ráno, běžkyně v lehkém oblečení, větřík lehce vane, vnady se pohupují... A na lavičce chlapík středního věku. Musel si rychle sednout, aby nebylo vidět, jak se mu kolemběžící poprsí líbí...

26.8.2020 v 16:55 | Karma: 48,17 | Přečteno: 7229x | Diskuse| Cestování

Stanislava Boudová

Ne, nejsem blázen! Jen posiluji svaly!

Jela jsem na poradu vlakem. Je to nejrychlejší i pohodlné. Akorát si ode mne nesmí odsedávat lidé! Já fakt nejsem žádný blázen!!!

3.6.2020 v 16:55 | Karma: 46,98 | Přečteno: 5660x | Diskuse| Ona

Stanislava Boudová

Měl jsem ženu, aneb ať žijí babičky a dědečkové!

Narvaný novoroční rychlík, cestující málem i na policích na zavazadla... Nedá se téměř dýchat! Průvodčí se zrovna prodral davem do vedlejšího vagónu... Vtom se ozve jasný dívčí hlásek! Ještě že je tu babička!

9.1.2019 v 16:55 | Karma: 45,57 | Přečteno: 4423x | Diskuse| Cestování

Stanislava Boudová

A řvali tam na sebe jako tuři!

Na opuštěném nástupišti nikde nikdo. Kdo by tam co večer dělal? Jen svalnatý chlap a méně svalnatá ženská sedí na lavičce a zdá se, že mají nějakou těžkou chvilku. Porod to ale není!

11.7.2018 v 16:55 | Karma: 42,28 | Přečteno: 3062x | Diskuse| Ona

Stanislava Boudová

A dala si rychlýho čouda!

Poklidné pondělní ráno. Cestující stojí na nástupišti číslo 3 a čekají na vlak. Mají času dost, protože přijíždí teprve ten předchozí. Má totiž (celou!) minutu zpoždění...

13.6.2018 v 16:55 | Karma: 44,09 | Přečteno: 2807x | Diskuse| Společnost