Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zpražila jsem ho pohledem! Ani necek!

Jedu vlakem domů. Je volná čtyřka - moje oblíbená! Přižene se chlápek v čepici! Skloní se a zírá na mě! Já tam sama! Sakra! Že by mě chtěl znásilnit?

Marta se přinesla se širokým úsměvem. Nedivím se. Je léto, sluníčko svítí, ženy se odhalují a muži se s radostí koukají.

Už sedíme u našeho obvyklého stolku a tak se ptám, co že se tak zvláštního děje?!?

Marta se pořád usmívá, oči jí září a gestem ruky naznačuje, že to bylo něco neobvyklého. Jsem samé ucho!

"Představ si, že jsem v pondělí jela domů z práce. Už bylo dost večer a tak ve vagónu nikdo nebyl.", pořád se usmívá Marta.

"Sednu si na čtyřku, tam jezdím nejradši. Mám ráda prostor. Tašku s notebookem si dávám na protější sedadlo a na mobilu píšu SMS, že jsem tenhle vlak stihla. Vypadalo to totiž, že pojedu až dalším.

Najednou cítím upřený pohled. Vzhlédnu od mobilu a šok! Dvacet centimetrů od hlavy vidím jinou hlavu. Chlapík v kšiltovce se sklání nade mnou a vypadá, že se na mne ve vteřině vrhne!

Na obličeji roušku, takže nebylo hned vidět, kdo to je! No řeknu ti, to byl teda nepříjemný pocit!", vydechla Marta.

Tomu bych věřila, protože s rouškou na obličeji je každý k nepoznání. A tady to byl jeden z posledních dnů, kdy jsou roušky v dopravním prostředku povinné.

Ze zamyšlení mne vytrhla další slova Marty: "Tak jsem ho tedy zpražila pohledem, aby bylo jasné, co si o něm myslím! Ani necek!

Myslela jsem, že si přesedne jinam, ale on ne! Tak nějak se schoulil do sebe a sedl si vedle mne.

Hodila jsem tedy okem kolem sebe. Vagón se mezitím trochu zaplnil, za mnou seděl pán, přede mnou nějaká holka a na protější čtyřce dva mladíci. Kdyby si chlápek opravdu něco dovolil, tak mu nejdřív jednu švihnu a pak budu volat o pomoc!"

Koukala jsem na Martu a naprosto jsem jí věřila, že by jí facka nedělala žádný problém.

"A abych ho odradila, tak jsem seděla jak upjatá britská dáma!", smála se Marta: "Kolena u sebe, kotníky taky. Kabelku na klíně. Tu jsem pevně držela v rukou. Jo, a v zádech pomyslné pravítko! Ústa sevřená, takže by měl hned pochopit, že by si se mnou moc neužil!"

Taky jsem se smála a představovala si veselou a energickou Martu, jak sedí jako socha vytesaná z mramoru.

"Chlapík opravdu seděl jako oukropeček a ani se nehnul! Asi se fakt bál!" To už Marta málem smíchy prskala až na paní od vedlejšího stolku! Ta Martu sledovala s užaslým pohledem!

"Chvilku jsem vydržela sedět ve výhružném posezu a přitom ho nenápadně pozorovala. Kšiltovka s pruhem a malým vzorem, světle modré triko s límečkem, dobře padnoucí rifle, pěkné boty. Černé vlasy. Po chvíli vytáhl mobil a něco na něm dělal.

Tak jsem si v duchu přehrávala jeho příchod a uvědomila jsem si, že ty oči, co na mne koukaly, byly vlastně krásné. Tmavé, vlhké a usměvavé. A že se na mne jen zvědavě díval!

Takže jsem vytáhla pravítko z páteře a byla naprosto v klidu!", usmála se Marta: "Ten jeho pohled byla jen zvědavost. Občas na mne ještě opatrně kouknoul  a ty oči byly opravdu nádherné!"

Taky jsem se umívala. Marta to umí tak krásně podat.

A pak ještě dodala: "Když jsem viděla, jak má na FB jen samé kočičky, pejsánky a medvíďata a u příspěvků samá srdíčka, tak jsem se musela smát! To nebyl žádný sériový vrah nebo Jack Rozparovač, ale jen neškodný tatík od rodiny!"

Marta se ještě trochu zasnila: "Dokonce jsme mu řekla Na shledanou, když už jsem vystupovala a on jel ještě dál.

A odměnou mi bylo přimhouření těch jeho krásných vlhkých očí!"

---

PS. Ve vlaku se člověk nemusí jen připravovat na nejhorší, taky se pobaví! A nejen on!

Měla sice ufiklou ruku, ale bradavku jako voko!

Ženská, hejbněte už konečně tou... ...zadnicí!

Měl jsem ženu, aneb ať žijí babičky a dědečkové!

 

Autor: Stanislava Boudová | středa 15.6.2022 16:55 | karma článku: 47,42 | přečteno: 4965x
  • Další články autora

Stanislava Boudová

Nemáte eura? Slováci vás zachrání!

V klidu si tak jedete a najednou si uvědomíte, že jste tu dvoueurovku zapomněli doma na poličce. Přes celé Německo to bez odskočení si nedáte. A přece nepůjdete na malou za benzínku!

17.4.2024 v 16:55 | Karma: 15,70 | Přečteno: 600x | Diskuse| Cestování

Stanislava Boudová

60+?!? Stařenka nemá Alzheimera! Jen si vzala jiné kalhoty!

V určitém věku už člověk může očekávat, že se jeho zdravotní stav asi zhorší a snaží se ze všech sil, aby zůstal soběstačný a nemusel se spoléhat na pomoc ostatních! A dokud nevyjde z domu jen v kalhotkách, tak je to přece fajn!

3.4.2024 v 16:55 | Karma: 37,14 | Přečteno: 2547x | Diskuse| Ona

Stanislava Boudová

To není strašidlo! Jen plastiková žena!

A mluví! Není to nafukovací panna, ale žena těžko odhadnutelného věku! Přítomní muži ji svými pohledy hodnotí a těžko říci, jaký je výsledek. Všichni totiž vypadají úplně normálně a nevypadá to, že by ji chtěl někdo oslovit!

20.3.2024 v 16:55 | Karma: 43,19 | Přečteno: 5458x | Diskuse| Ona

Stanislava Boudová

Optimalizuju! Cestuju zásadně v děravejch trenclích!

To je otázka vkusu, zdá se. Pokud člověku nevadí vystavit se nebezpečí, že si tam dole něco odře nebo skřípne do zipu, tak nemá problém! A může si to dát patentovat a vydělat majlant! No řekněte, kdo to má?

6.3.2024 v 16:55 | Karma: 44,47 | Přečteno: 4140x | Diskuse| Cestování

Stanislava Boudová

60+?!? Staroušek slaví devadesátku! A chce se rozvést!

No a co? Na některé věci není nikdy pozdě. A když jste sedmdesát let ženatý s jednou ženou, tak je možná na čase udělat nějakou změnu! Je přece moderní doba! Nebo ne?

21.2.2024 v 16:55 | Karma: 46,57 | Přečteno: 7397x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Hlavní hygienička Svrčinová ve funkci končí. Vláda ji na její žádost odvolala

24. dubna 2024  14:37

Hlavní hygienička ČR Pavla Svrčinová skončí, vláda ji ve středu na její vlastní žádost odvolala,...

Von der Leyenová chválila i Čechy. Za 20 let jste posílili vy i EU, uvedla

24. dubna 2024  14:31

Za začátek nové éry označila šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová vstup deseti východních...

Novým šéfem tajné služby se stane brigádní generál Bartovský, schválila vláda

24. dubna 2024  13:11,  aktualizováno  14:13

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) bude Petr Bartovský, vláda ve středu schválila jeho...

Spolužáka kopali i bili pěstmi, za surové napadení dostali mladiství podmínku

24. dubna 2024  13:34,  aktualizováno  14:11

Okresní soud v Děčíně rozhodl o podmíněných trestech pro dva mladistvé, kteří loni v září brutálně...

  • Počet článků 195
  • Celková karma 38,76
  • Průměrná čtenost 4980x
Svět mne baví. Cvrkot kolem je úžasný.

Pozoruji (nejen) naši malou zemi z ještě menší zemičky.

 

Foto (c) Štěpánka Boudová