Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Zpražila jsem ho pohledem! Ani necek!

Jedu vlakem domů. Je volná čtyřka - moje oblíbená! Přižene se chlápek v čepici! Skloní se a zírá na mě! Já tam sama! Sakra! Že by mě chtěl znásilnit?

Marta se přinesla se širokým úsměvem. Nedivím se. Je léto, sluníčko svítí, ženy se odhalují a muži se s radostí koukají.

Už sedíme u našeho obvyklého stolku a tak se ptám, co že se tak zvláštního děje?!?

Marta se pořád usmívá, oči jí září a gestem ruky naznačuje, že to bylo něco neobvyklého. Jsem samé ucho!

"Představ si, že jsem v pondělí jela domů z práce. Už bylo dost večer a tak ve vagónu nikdo nebyl.", pořád se usmívá Marta.

"Sednu si na čtyřku, tam jezdím nejradši. Mám ráda prostor. Tašku s notebookem si dávám na protější sedadlo a na mobilu píšu SMS, že jsem tenhle vlak stihla. Vypadalo to totiž, že pojedu až dalším.

Najednou cítím upřený pohled. Vzhlédnu od mobilu a šok! Dvacet centimetrů od hlavy vidím jinou hlavu. Chlapík v kšiltovce se sklání nade mnou a vypadá, že se na mne ve vteřině vrhne!

Na obličeji roušku, takže nebylo hned vidět, kdo to je! No řeknu ti, to byl teda nepříjemný pocit!", vydechla Marta.

Tomu bych věřila, protože s rouškou na obličeji je každý k nepoznání. A tady to byl jeden z posledních dnů, kdy jsou roušky v dopravním prostředku povinné.

Ze zamyšlení mne vytrhla další slova Marty: "Tak jsem ho tedy zpražila pohledem, aby bylo jasné, co si o něm myslím! Ani necek!

Myslela jsem, že si přesedne jinam, ale on ne! Tak nějak se schoulil do sebe a sedl si vedle mne.

Hodila jsem tedy okem kolem sebe. Vagón se mezitím trochu zaplnil, za mnou seděl pán, přede mnou nějaká holka a na protější čtyřce dva mladíci. Kdyby si chlápek opravdu něco dovolil, tak mu nejdřív jednu švihnu a pak budu volat o pomoc!"

Koukala jsem na Martu a naprosto jsem jí věřila, že by jí facka nedělala žádný problém.

"A abych ho odradila, tak jsem seděla jak upjatá britská dáma!", smála se Marta: "Kolena u sebe, kotníky taky. Kabelku na klíně. Tu jsem pevně držela v rukou. Jo, a v zádech pomyslné pravítko! Ústa sevřená, takže by měl hned pochopit, že by si se mnou moc neužil!"

Taky jsem se smála a představovala si veselou a energickou Martu, jak sedí jako socha vytesaná z mramoru.

"Chlapík opravdu seděl jako oukropeček a ani se nehnul! Asi se fakt bál!" To už Marta málem smíchy prskala až na paní od vedlejšího stolku! Ta Martu sledovala s užaslým pohledem!

"Chvilku jsem vydržela sedět ve výhružném posezu a přitom ho nenápadně pozorovala. Kšiltovka s pruhem a malým vzorem, světle modré triko s límečkem, dobře padnoucí rifle, pěkné boty. Černé vlasy. Po chvíli vytáhl mobil a něco na něm dělal.

Tak jsem si v duchu přehrávala jeho příchod a uvědomila jsem si, že ty oči, co na mne koukaly, byly vlastně krásné. Tmavé, vlhké a usměvavé. A že se na mne jen zvědavě díval!

Takže jsem vytáhla pravítko z páteře a byla naprosto v klidu!", usmála se Marta: "Ten jeho pohled byla jen zvědavost. Občas na mne ještě opatrně kouknoul  a ty oči byly opravdu nádherné!"

Taky jsem se umívala. Marta to umí tak krásně podat.

A pak ještě dodala: "Když jsem viděla, jak má na FB jen samé kočičky, pejsánky a medvíďata a u příspěvků samá srdíčka, tak jsem se musela smát! To nebyl žádný sériový vrah nebo Jack Rozparovač, ale jen neškodný tatík od rodiny!"

Marta se ještě trochu zasnila: "Dokonce jsme mu řekla Na shledanou, když už jsem vystupovala a on jel ještě dál.

A odměnou mi bylo přimhouření těch jeho krásných vlhkých očí!"

---

PS. Ve vlaku se člověk nemusí jen připravovat na nejhorší, taky se pobaví! A nejen on!

Měla sice ufiklou ruku, ale bradavku jako voko!

Ženská, hejbněte už konečně tou... ...zadnicí!

Měl jsem ženu, aneb ať žijí babičky a dědečkové!

 

Autor: Stanislava Boudová | středa 15.6.2022 16:55 | karma článku: 47,42 | přečteno: 4966x
  • Další články autora

Stanislava Boudová

Nemáte eura? Slováci vás zachrání!

V klidu si tak jedete a najednou si uvědomíte, že jste tu dvoueurovku zapomněli doma na poličce. Přes celé Německo to bez odskočení si nedáte. A přece nepůjdete na malou za benzínku!

17.4.2024 v 16:55 | Karma: 17,27 | Přečteno: 757x | Diskuse| Cestování

Stanislava Boudová

60+?!? Stařenka nemá Alzheimera! Jen si vzala jiné kalhoty!

V určitém věku už člověk může očekávat, že se jeho zdravotní stav asi zhorší a snaží se ze všech sil, aby zůstal soběstačný a nemusel se spoléhat na pomoc ostatních! A dokud nevyjde z domu jen v kalhotkách, tak je to přece fajn!

3.4.2024 v 16:55 | Karma: 37,35 | Přečteno: 2678x | Diskuse| Ona

Stanislava Boudová

To není strašidlo! Jen plastiková žena!

A mluví! Není to nafukovací panna, ale žena těžko odhadnutelného věku! Přítomní muži ji svými pohledy hodnotí a těžko říci, jaký je výsledek. Všichni totiž vypadají úplně normálně a nevypadá to, že by ji chtěl někdo oslovit!

20.3.2024 v 16:55 | Karma: 43,25 | Přečteno: 5548x | Diskuse| Ona

Stanislava Boudová

Optimalizuju! Cestuju zásadně v děravejch trenclích!

To je otázka vkusu, zdá se. Pokud člověku nevadí vystavit se nebezpečí, že si tam dole něco odře nebo skřípne do zipu, tak nemá problém! A může si to dát patentovat a vydělat majlant! No řekněte, kdo to má?

6.3.2024 v 16:55 | Karma: 44,48 | Přečteno: 4208x | Diskuse| Cestování

Stanislava Boudová

60+?!? Staroušek slaví devadesátku! A chce se rozvést!

No a co? Na některé věci není nikdy pozdě. A když jste sedmdesát let ženatý s jednou ženou, tak je možná na čase udělat nějakou změnu! Je přece moderní doba! Nebo ne?

21.2.2024 v 16:55 | Karma: 46,58 | Přečteno: 7446x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Ruský zbrojní průmysl vzkvétá. Díky čínské pomoci výroba dramaticky roste

4. května 2024

Premium Přes citelné západní sankce ruský zbrojní průmysl vzkvétá. Tamní produkce zbraní se dramaticky...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Budoucnost válčení? Stíhačka řízená AI obstála v „boji“, vezla i šéfa letectva

3. května 2024  21:23

Americký šéf letectva Frank Kendall se poprvé proletěl experimentální stíhačkou F-16, kterou místo...

Hamás má týden na příměří, jinak Izrael vtrhne do Rafáhu, spekuluje Egypt

3. května 2024  19:28,  aktualizováno  21:13

Izrael dal palestinskému radikálnímu hnutí Hamás týden na to, aby přijal dohodu o příměří a...

  • Počet článků 195
  • Celková karma 39,07
  • Průměrná čtenost 4980x
Svět mne baví. Cvrkot kolem je úžasný.

Pozoruji (nejen) naši malou zemi z ještě menší zemičky.

 

Foto (c) Štěpánka Boudová