Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

shrink

2. 12. 2010 7:18
Teď jsem objevila

a karmuji!

0 0
možnosti

lukinoo

27. 9. 2010 17:42
já třeba toho chlapa ani nechci dělat

Je mi 29, mám, ženu, dítě, dobrou práci, ale chci být klukem. Chci se bavit, chci dělat cypoviny, chci ses smát hloupým vtipů. Nechci si na nic hrát a nehraju. Kdy vlastně z té puberty vyrostu? Čekám, stále čekám. A pokud by to mělo být na mně, tak mi se nechce.

0 0
možnosti

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

27. 9. 2010 20:04
Re: já třeba toho chlapa ani nechci dělat

Klidně čekejte dál a z té puberty nechvátejte... ...a radujte se, že vás okolí tím klukem nechává být. ;-)R^

0 0
možnosti

Gmur

27. 9. 2010 17:41
hezky napsano

ja teda proti nim , takovym klukum, vubec nic nemam. Jen houst!!!R^

0 0
možnosti

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

27. 9. 2010 20:02
Re: hezky napsano

Jo, jen houšť a většími doušky! Doufám, že k nim taky patříte!!! R^

0 0
možnosti

vohorelej_ strom

27. 9. 2010 0:46
Bezvadný

díky za to, je mi jasný, že nikdy nedospěju, ale nic si z toho nedělám, je legrace ;-D

0 0
možnosti

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

27. 9. 2010 14:17
Re: Bezvadný

Jo, nic si z toho nedělejte a zůstaňte klukem napořád... ...a pořádně si to užijte!!! ;-DR^

0 0
možnosti

asik

26. 9. 2010 12:35
vzpomínám

Když jsem byl malý, tak mi otec postavil autodráhu, elektrické vláčky, hvězdářský dalekohled a další věci. Já občas bulel, protože mě zaboha z těm věcem nechtěl pustit, dokázal si s tím hrát hodiny :-)

0 0
možnosti

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

26. 9. 2010 13:22
Re: vzpomínám

No vidíte, a přežil jste to... Co teď vy a vaše děti (vnoučata...), necháte je hrát si? Aspoň občas? Nebo je k těm vašim hrám přiberte, to se jim (ale i vám!) bude moc líbit... ;-)R^

0 0
možnosti

maelmord

26. 9. 2010 9:55
Kéž by všechny ženy...

... rozuměly mužům tak jako Vy :) Pak by mnoho mužů častěji zahazovalo své obaly a byli by více chlapci.

0 0
možnosti

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

26. 9. 2010 12:18
Re: Kéž by všechny ženy...

Myslím si, že nás je spousta, co mužům rozumí (nebo si to aspoň myslíme...). Co kdyby to ti muži občas zkusili a jen tak cvičně ten obal zahodili - co to udělá??? Za zkoušku přece žádný nic nedá... ;-)

0 0
možnosti

Zapata

25. 9. 2010 21:42
Už jsem se lekl,

že chlapi jsou jenom obal na kulky, ale pak jsem si to přečetl pořádně. :-)

0 0
možnosti

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

26. 9. 2010 12:16
Re: Už jsem se lekl,

Tak to vás chválím, že jste si to přečetl znovu.

Hmm, ale mezi námi, jeden z chlapů kolem mne je velký šprýmař a hned ten název přeměnil na "Chlapi jsou jen obal na sperma!"... Je vidět, že vy chlapi jste fakt velký kluci! Co pak s vámi ty holky v nás mají dělat... ;-DR^

0 0
možnosti

Vosiczka

24. 9. 2010 18:54
Velmi trefné a vtipné.

Mám rád děti, protože si s nimi mohu hrát . Synové jsou už dospělí a tak jsem nadšeným parťákem své vnučky (má trochu klučičí zájmy - autíčka a tak). Kdyby si dědeček sám jezdil po stole s autíčkem, vypadalo by to všelijak - když si ale hraje s dvouletým dítětem... ;-)

0 0
možnosti

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

24. 9. 2010 21:07
Re: Velmi trefné a vtipné.

Hmm, proč by si dědeček nemohl jezdit sám po stole s autíčkem??? K tomu přece nepotřebuje dvouleté dítě... ;-D;-) Přece by ani nevadilo, kdyby si hrál s panenkou... R^

0 0
možnosti

MZak

23. 9. 2010 18:24
chlapi jsou kluci porad

Je to moc pekne napsane a asi chapu jak to myslite. Hrat si celej zivot a neohlizet se na klise, do kterych nas tlaci spolecnot. Jen z vlastni zkusenosti. Myslim si, ze na to, abych se potesil z neceho co ze me dela hracicku svoleni zeny nepotrebuji. A ani si nemyslim, ze panove jsou seriozni kvulu tomu, ze je do tohoto stavu zeny pozicuji, nebo je takove seriozni chteji videt. Chlapi jsou kluci a vzdycky budou a zenske s tim nemaji nic co delat... To jsou dve uplne disjunkni mnoziny.

0 0
možnosti

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

23. 9. 2010 22:14
Re: chlapi jsou kluci porad

Jo, neohlížet se na klišé, do kterých nás tlačí společnost... ...ale jen do té míry, aby to neomezovalo ostatní, jinak to je fuk a kluci můžou být klukama a holky holkama! R^

0 0
možnosti

666

23. 9. 2010 17:53
Súhlas

je milé vidieť v chlapoch nadšenie malých chlapcov pre obyčajné veci. A čo my, holky?

0 0
možnosti

stanislavaboudova.blog.idnes.cz

23. 9. 2010 17:54
Re: Súhlas

U nás to zase vidí ti kluci, ne? A když ne, tak se nebojme ty holky ukázat... R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 39,42
  • Průměrná čtenost 4980x
Svět mne baví. Cvrkot kolem je úžasný.

Pozoruji (nejen) naši malou zemi z ještě menší zemičky.

 

Foto (c) Štěpánka Boudová