Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Camino.

13. 7. 2011 13:02
Taky jsem mela jednou kockolap

Citroen CV 4, dnes bych se do toho bala sednout, uhnala jsem si akorat rymu ve Vaduzu.

0 0
možnosti

ladyevil_cz

6. 7. 2011 21:33
Nasedni...

...jedu s trabošem, co mu upadla střecha ;-D

0 0
možnosti

Petr z Bologni

6. 7. 2011 21:41
Re: Nasedni...

To je jako v tom starem zidovskem vtipu: Khon, jak si zijou? Spatne, Roubicek,spatne,  jim plesnivy syr, piju stary vino a jezdim v aute bez strechy!

0 0
možnosti

dolch

6. 7. 2011 21:23
V podstatě souhlas

kabriolet je hezká věcička. Jenom si nejsem jistý, jestli se tomu říká správně "kočkolap". Myslím, že v Boratovi byl trochu jiný termín ;-D

0 0
možnosti

Petr z Bologni

6. 7. 2011 20:40
...

Tak jsem dnes ujel 380 km se stazenou strechou u me BMW Z3, srovnal do koleji zamestnance ve firme, pohadal se s partnerem ve firme, vybil si vztek a uvolnil adrenalin jizdou 220 km/hod po dalnici (vim, je to blbost, ale se stazenou strechou je to hukot, kdepak povlavani hrivy, apropos hriva - jeste jednou jsem si spalil vysoke "celo"), a ted jsem tak akorat zraly padnout do postele (kde mne jiste zase navstivi muj Parson Russel terier Cesar). Kdepak nejaky lov! Kdepak romantika!

No ale takhle pomala vecerni projizdka - strecha dole, Cesar z mista spolujezdce vykukujici pres dvere, to je jina ... ;-)

0 0
možnosti

TondaN

6. 7. 2011 18:52
sakra

já s trabantem jsem vyřízenRv:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 38,75
  • Průměrná čtenost 4980x
Svět mne baví. Cvrkot kolem je úžasný.

Pozoruji (nejen) naši malou zemi z ještě menší zemičky.

 

Foto (c) Štěpánka Boudová