Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

To je pokřiku kvůli šubrtce a pindíkovi ... ;-)

2 0
možnosti
Foto

Jen jsem popisovala situaci. Sledovat zákazníky bylo opravdu zábavné! ;-D

0 0
možnosti
MH

okolo penisů a vagín se toho hrozně nadělá. Přitom každý z nás má aspoň jedno z toho v trvalém vlastnictví. Nakonec si na tom můžou třeba mladí zatrénovat a staří zavzpomínat. A ještě si pošmáknou.:-)

1 0
možnosti
Foto

Bylo to vidět i v pralinkárně. Někteří při vzpomínkách se už jen rozhodovali, jestli předmět bude z hořké čokolády, nebo třeba z mléčné nebo bílé nebo kombinované... ;-D

0 0
možnosti
Foto

to jsou věci8-oale už před spoustou let byla v Revoluční cukrárna kde na objednávku udělali dort ve tvaru ženských naděr, penisů tam bylo pomálu-je holt vidět že emancipce proniká všude a ženy si vymohly rovnoprávnost i v tomhle;-D

1 0
možnosti
Foto

Zdá se, že fantazii se meze nekladou nikde! ;-DK mání jsou i dorty jako lebka, rozpárané břicho a jiné (pro někoho) nechutnosti. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Na mou duši, na psí uši, to tam všechno bylo!;-)

0 0
možnosti
Foto

Necudná pralíkárna - nebo cukrárna? Kdy to dorazí k nám? 8-o Není nad originalitu, hlavně že prodává...

1 0
možnosti
Foto

Byly tam i slušné tvary. ;-) Pravda ale je, že kolem těch neslušných bylo nejvíc zájemců. ;-D

0 0
možnosti
MV

cokolada neurazi v zadnem tvaru!

1 0
možnosti
Foto

Jasně že ne. Měli tam i srdíčka, siluetu místní věže, spoustu druhů pralinek i tabulkovou čokoládu. ;-)

Jenže většina zákazníků chtěla anatomické tvary! ;-D

0 0
možnosti
VJ

A já myslel, že se zde mluví o politické situaci v ČR ;-D;-D;-D

4 1
možnosti
Foto

Myslím, že mi úplně stačí belgická pralinkárna! ;-DR^

0 0
možnosti
JS

;-D já čekala, co z toho bude.... Jinak tady se musí nějaká čokoláda asi cumlat ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jen jsem se dívala, jak ostatní (ne)nakupují sladkosti. ;-)

Co s nimi doma dělají, to už jsem nezkoumala. Ale cumlání je jistě jednou z metod konzumace! ;-D

0 0
možnosti
JB

J45i40ř52í 56B61o73č70e35k

26. 7. 2018 10:19

Belgii mám projetou, v Bruggách jsem byl, ale na tak krásný obchod jsem nenarazil. A že jsem tam té čokolády snědl....

2 0
možnosti
Foto

Taky není na náměstí, ale v malé uličce kousek od náměstí. R^

Tak příště. Zatím si můžete promyslet barvu, velikost a počet kusů... ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 39,33
  • Průměrná čtenost 4980x
Svět mne baví. Cvrkot kolem je úžasný.

Pozoruji (nejen) naši malou zemi z ještě menší zemičky.

 

Foto (c) Štěpánka Boudová