Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Ještě by to chtělo nějaké hleny a hnis, ať to má grády.

1 0
možnosti
Foto

To ani nebylo třeba! Viz níže nedojedený oběd. ;-D

Vy jste svůj oběd dojedl?;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^Četla jsem to při obědě :)) nedojedla jsem.

1 0
možnosti
JF

J24i93ř69í 64F23o62g78e42l

18. 10. 2018 7:56

Dobré špekáčky nesmrdí ani při pálení.;-)

1 0
možnosti
Foto

Mám špekáčky moc ráda. R^

A ten smrad je určitě praktické varování, aby v ordinaci nebylo třeba křísit pacienty... ;-D

0 0
možnosti
Foto

Každý svými smysly vnímá poněkud jinak. Já při pálení lidského masa špekáčky necítil.

1 0
možnosti
Foto

Možná kdyby mi řekli, že to voní jako fialky, cítila bych fialky a ptáci by cvrlikali v rámci jarních námluv. ;-D

Vy jste pálil lidské maso???

0 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 39,46
  • Průměrná čtenost 4980x
Svět mne baví. Cvrkot kolem je úžasný.

Pozoruji (nejen) naši malou zemi z ještě menší zemičky.

 

Foto (c) Štěpánka Boudová