Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

A to jste mi to nemohla říct dřív?...poslal bych Vám preclík!;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Františku, tak já vám to příští rok připomenu! Nikdy není pozdě! ;-D;-DR^

Kam jste se ztratil? Myslela jsem, že třeba pletete pomlázku nebo pečete velikonočního beránka! ;-D;-D

1 0
možnosti
MB

Blog dobrý, význam preclíku jsem jaksi nepochopil. Jsem ze "školy staré". Naopak,. pochopil jsem, že muž se má vyjadřovat jasně. Vyznat se ženě, sdělit, čeho žádá. Často u toho klečí ! Je to jasné - Mluví přece, přímo k věci !

Jsem chalupář a ženu často obdarovávám ! Minule dostala sekyrku Fiskars, následně kalové čerpadlo na jímky. V práci si ženy vyprávějí, ta moje suverénně vítězí ! Sdělila, že má novodobý dar - Stavební kolečko, ovšem s bantamovým kolečkem ! Jaký preclík furt ? ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, myslím, že je lepší, když se muž vyjadřuje jasně. Pak není pochybnost ani na jedné straně! ;-)

Dárky pro manželku jsou prostě skvělé! Pokud je manželka zahradní a technická fanynka, tak jsou úplně ideální! Pokud není, co kdybyste jí příště dal třeba ten preclík??? ;-D

0 0
možnosti
VV

Clanek dobry, ale recept nic pro mne. Ja miluju bavorske nebo svabske. Neni nad Oktoberfestbrecel a k tomu Maß helles.

1 0
možnosti
Foto

Bavorské nebo švábské jsou slané? ;-)

Holt jiný kraj, jiný mrav. V Luxu zase nemají bochánky a vánočky. Těsto z receptu je něco podobného. ;-)

0 0
možnosti

Slávko, zdravím a děkuji za bezva blog. Moc hezky jste to napsala. A ten preclík? Vypadá skvěle. Sice bych raději slaný, ale i tenhle bude fajn. Vyzkouším ho.

Mějte se prima!:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky mám radši slané, Marie. ;-D

Dejte určitě vědět, jak se vám preclík povedl! ;-DR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 39,33
  • Průměrná čtenost 4980x
Svět mne baví. Cvrkot kolem je úžasný.

Pozoruji (nejen) naši malou zemi z ještě menší zemičky.

 

Foto (c) Štěpánka Boudová