Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Si vzpomínám..bylo mi asi 19 a jela jsem vlakem do Chebu. Přisedl si ke mně takovej ne moc čistej, lehce nevonící pán a po zevrubném prohlédnutí mi začal valit klíny do hlavy - že bych mohla dělat modelku a on má nějaké známé, kteří by mi udělali fotky a blabla...Tak jsem ho slušně odmítla s tím, že už modelkou dávno jsem (kecala jsem) a sorry, že vystupuji. Přelezla jsem pouze do jiného vagónu. Naštěstí mě už nepronásledoval.;-D

1 0
možnosti
Foto

To je dobrý výsledek! ;-D

Docela by mne zajímalo, jestli si pak našel nový objev a taky té budoucí modelce valil klíny do hlavy! ;-D

1 0
možnosti
Foto

To jsme prostě my, domýšlivý ženský. Ale aspoň na okamžik si přejeme prince na bílém koni;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Spíš praktický ženský. ;-)

Otázka je, co je pro koho princ na bílém koni! ;-DR^

1 0
možnosti

Podobná situace, tak před dvěma roky. Také jsem pána zpražila pohledem. No no, pravil pán, vy jste nějaká netýkavka, paní kolegyně. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ale měla jste klid! ;-)

Na většinu chlapíků to platí, na některé bohužel ne. Tam je třeba přistoupit k důraznějším krokům. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 39,46
  • Průměrná čtenost 4980x
Svět mne baví. Cvrkot kolem je úžasný.

Pozoruji (nejen) naši malou zemi z ještě menší zemičky.

 

Foto (c) Štěpánka Boudová