Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Úprimne ma to pobavilo a výborne som si počítala. R^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu a těším se zase někdy příště. :-)R^

0 0
možnosti

Já mám pochopení pro každý trapas, ale toto by se žádné ženě stát nemělo. A žasnu, že se to stalo elegantní dámě v článku popisované. Prádlo nemusí být luxusní a krajkové, ale vždy takové, za které se nemusím stydět. Takže klidně levnější, ale nové a čisté! Bez výjimky, ani "ty dny" to nesmí změnit.

Za časů mého dospívání se říkávalo: " Musíš mít slušné (rozuměj čisté a nepoškozené) spodní prádlo, kdyby se ti něco stalo ( porazilo tě auto třeba...) a odvezli tě do nemocnice, co by si tam pomysleli..." Jako puberťák jsem se tomu řehtala jak blázen : " Mami , to je dobrý, tak já budu mít rozbitou hlavu a utrženou nohu a oni budou zkoumat moje kalhotky ??!! Mamina se smála, ohnala se po mně vařečkou a diskuzi zakončila slovy : Pamatuj si holka, že nejhorší je být : NAVRCH HUJ A VESPOD FUJ ! To platí pořád, nemyslíte ?

1 0
možnosti
Foto

Drahuška, ona elegantní dáma, je ale také velká šetřilka. ;-)

A zdá se, že občas šetří na nepravém místě! ;-D I když ona to tak nevidí! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ještě že nemám balkon!;-DA hned si jdu udělat "čístku" mezi prádlem. Díky za pobaveníR^

1 0
možnosti
Foto

Paráda! ;-)

Už jste druhá dáma tady v diskusi, která jde třídit!

1 0
možnosti
Foto

Nehody můžou být různého druhu! ;-DR^

0 0
možnosti

auuu...tak já doma teda projedu tu vyvoněnou bílou krabici s kalhotkami a slibuju,že ty zajetý už fakt odložím do kontejneru..i když, pode mnou balkon nikdo nemá ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Jestli pod vámi balkon nikdo nemá, tak nemusíte spěchat. ;-)

Nikdy nevíte, na co se vám můžou hodit! ;-DR^

0 0
možnosti

I86v81a31n33a 32L64a41n89c71e

5. 10. 2022 23:28

Je to hezký příběh,R^ určitě bych se také červenala až na zadku, kdyby mi neznámý muž přinesl až domů moje spodní prádlo. Nikdy bych si nedovolila Drahušku soudit, to my Češi vůbec nemáme v povaze, že jo....? Nebylo by dobré občas svůj "šatník" obměnit a seprané nebo dokonce flekaté kalhotky hodit do koše a zakoupit si nové, bavlněné. Nedám totiž na bavlněné prádlo dopustit... Doma mám několik krajkových, ale ty postupně vyhazuji do koše. Ne, že by mi jich nebylo líto, je mi jich líto, ale není nad bavlnu...

1 0
možnosti
Foto

Drahuška měla ty svoje starší jen na určité dny měsíce, právě aby nedošlo k poškození těch krásných. Ale styděla se o tom i vyprávět. ;-)

Bavlna je určitě skvělá a myslím, že existuje i bavlněná krajka, takže by pak všechny ženy mohly být spokojeny! A taky pánové, když se na tu krásu dívají! ;-DR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS