Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J68a64n 20F19e61r38e10n20c

17. 12. 2022 9:51

Pěkná historka. Připomněla mi, jak si Melicharová (Jitka Molavcová) postěžovala, že se jí rozbil počítač. Myš sežrala zavináč.

1 0
možnosti
Foto

Jen paní Soňa byla nešťastná a přemýšlela, jak si případně bude muset zajistit nový počítač. Takže "po akci" pak byla docela veselá, že je vše ok a že to jen byla její bl... ...hloupost! ;-DR^

Díky za čtení a přeji vám, ať vám myš taky nesežere zavináč! ;-)

0 0
možnosti

Jaká stařenka? Volte slova!;-€;-D Znám spoustu sedmdesátnic, které vypadají jak z partesu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Milý Milane, máte naprostou pravdu! Souhlasím s vámi! ;-)R^

Jak už jsem psala v reakci pod jiným mým blogem o stařenkách/staroušcích, je to parta nadšedesátníků (jsou tam i osmdesátníci), která se pravidelně schází na kafíčku, i když někdy v různém složení. Nejdřív si říkali dědulové a babky a pak přešli na staroušky a stařenky (to jsem zkopírovala z té druhé diskuse):

"Tahle parta si z tohoto oslovení dělá legraci! Scházejí se pravidelně na kafíčku a už mají i svoje diváky, co chodí poslouchat jejich příhody. Stařenky a staroušci si začali říkat poté, co jedna z nich přinesla článek z novin, kde se psalo o tom, že “stařenku srazilo auto na přechodu”. Dlouhý článek. V poslední větě byl oznámen Happy end: “Žena ve věku 56 let přežila!” Asi to psal někdo mladý. Od té doby se tomu smějí." ;-D

1 0
možnosti
Foto

Stáňo, jako bych to psala já! R^Párkrát jsem se taky dostala do stavu "mrtvého počítače", ale vždycky se řídím radami mých synů, kteří mi tento zázrak kdysi sestavili k mým padesátinám. Když jsem je totiž žádala o radu, vždycky mi připomínali "mami, hlavně čti, co ti ten počítač píše a na všechno přijdeš, teda skoro na všechno a až bude nejhůř, ozvi se, rádi poradíme." Těmito radami se řídím už téměř dvacet let. Bylo pár karambolů z mé strany, ale s kamošem počítačem se přátelím a občas bojujem dál.;-D

1 0
možnosti
Foto

To je moc dobře, milá Jitko. Člověk se nesmí ničeho bát a je třeba všechno zkusit. A pak je třeba mnohem dál než ti mladší, co se do toho bojí pustit! ;-)

Přeji hodně krásných chvil se zázrakem jménem PC! ;-)R^

0 0
možnosti

Hodně šedesátníků PC používá v pohodě, co mě zaráží je množství třícátníků kteří nic netuší ikdyž s PC vyrůstají celý život. Mezi nejhlasitější odpůrce PC/digitalizace patří pravidelně lidi kolem 30-55 let, kteří se to odmítají naučit a na kategorii 60+ se vymlouvají protože to vypadá líp (pro ně).

2 0
možnosti
Foto

Jsem ročník 1947, PC mi problémy nedělá

1 0
možnosti

I58v30a24n12a 50L55a58n57c55e

14. 12. 2022 23:02

Hláška: umřel mi počítač, mi připomněla moji vnučka, která má v češtině občas legrační hlášky. Jako v angličtině se řekne: dead phone a ona to používá i v češtině: umřel mi telefon, můžu si půjčit tvůj?:-)

2 0
možnosti
Foto

To by nebyla paní Soňa, aby z každé i nevinné situace neudělala malé drama! ;-D

Ano, dead phone je podobné například hlášce, že "ta propiska nepracuje". ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

S kľudom sa dá všetko zvládnuť a aj s adekvátnou pomocou, pobavilo:-)R^R^

2 0
možnosti
Foto

Paní Soňa občas trochu přehání, aby ostatní babky trochu povzbudila. Ony to mají rády a baví je to. ;-)

Díky za čtení, Janko. ;-)R^

1 0
možnosti

Nadšedesátníci ano, ale já ne!! Ještě, že mě bude za týden 60:)))

2 0
možnosti
Foto

Tak to se máte na co těšit! ;-D

Gratuluji ke krásnému výročí a děkuji za čtení! ;-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 38,97
  • Průměrná čtenost 4980x
Svět mne baví. Cvrkot kolem je úžasný.

Pozoruji (nejen) naši malou zemi z ještě menší zemičky.

 

Foto (c) Štěpánka Boudová