Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

To bych zažít nechtěla, i když se ani do letadla neoblékám na lehko. Včera ráno jsme se také vrátili z předvánočního a vánočního pobytu v teple. Naštěstí vše proběhlo v pohodě. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to je paráda, že se vám vše vydařilo! ;-)R^

Marta s Petrem taky vše zvládli perfektně - kromě toho skoro hororového zážitku s kufry v taxíku! ;-D

Do roku 2023 přeji vstup tou správnou nohou! Ať se daří! ;-)V

0 0
možnosti
MT

Dobre a napinave az do konce, byl jsem zvedavy jak to dopadne.. No, konec dobry, vsechno dobre R^

1 0
možnosti
Foto

Taky že to Petr vykládal s pořádným zaujetím! Že prý už měli vymyšlené, jak odletí bez kufrů a budou čekat tři dny na další letadlo nebo DHL, než jim taxislužba jejich kufry dopraví! ;-DR^

Díky za čtení! ;-)

1 0
možnosti
IL

I36v64a67n10a 92L39a40n79c36e

28. 12. 2022 20:05

Jsem vždycky z každé cesty hodně nervní a ještě kdyby mne vysadil taxíkář v kratˇasech před letištěm a ujel mi s kufry, tak už bych asi docestovala. Konec dovolené:-(. Já se do letadla nabaluji, takže bych určitě měla sebou bundu apod.

2 0
možnosti
Foto

To dobře děláte! R^

Oni taky měli bundu a dlouhé kalhoty (trička a kraťasy byly v těch kufrech v taxíku), ale bundy měli jen podzimní... ...a to na mínus čtyři nestačilo. ;-)

2 0
možnosti
Foto

;-DR^

Teď je to k zasmání, ale tančit ve 4 ráno za stavební buňkou by se mi nechtělo.:-)

8 0
možnosti
Foto

Radši tančit než zmrznout, ne? ;-D

I když pohled na ně musel být k popukání! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to sa mi teda ešte nestalo, mali ste dobré nervy.R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Pro Petra a Martu to také bylo poprvé. Cestují dost a ještě se jim to nestalo! ;-)

Centrála taxislužby se jim omlouvala, že se jim to prý také ještě nestalo. Ten taxikář asi musel mít opravdu špatný den! ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 39,64
  • Průměrná čtenost 4980x
Svět mne baví. Cvrkot kolem je úžasný.

Pozoruji (nejen) naši malou zemi z ještě menší zemičky.

 

Foto (c) Štěpánka Boudová