Zasekl se v Brazílii! Zbytek firmy na pracáku!

20. 05. 2020 16:55:00
Blíží se 25. květen. Den, kdy má nastoupit firma na dokončení prací. Čekáme už několik měsíců, přesně podle plánu. Jenže to by tu nesměl vládnout koronavirus!

Návštěvy jsou omezené, výlety také a tak mají pré nejen myši, ale i videohovory.

Povídáme si tak s Martou a řeč se dostane i na jejich úpravy v domě. Jsem zvědavá jako každá ženská a ptám se, kdy dokončí to podkroví, o kterém už tak dlouho a nadšeně básní.

„Hm, asi na svatýho dyndy. Firma se nám neozývá!" říká Marta.

Znám ji velice dlouho, ta když něco chce, tak to vždycky dostane. Že by se schylovalo k nějaké výjimce???

„Udělala jsem všechno, co jsem mohla. Napsala mail, posílala SMS, ale odpověď žádná!", nadechne se a pokračuje: "Měli nastoupit teď pětadvacátého. To už je docela brzo... A furt... ...nic!!!"

Vím od ní, že je to malá firmička, ale že pracují skvěle – na čas, čistě a žádný binec po nich nezůstane. I cena je prý dobrá. Už u Marty pracovali a výsledek jsem viděla. Fakt nádhera!

„Dneska jsem je zkontaktovala znovu, na všechny telefony, které jsem našla, na mail, prostě všude!"

„A jak to dopadlo?", ptám se, protože mi je jasné, že kdyby se nic nedělo, tak o tom Marta vůbec nemluví.

„Ozvali se! Konečně!"

Jsem samé ucho!

„Máme smůlu!!!", padá z Marty: „Přišla SMS, kterou asi teď posílají všem: Dobrý den, firma je do 1. června na úřadu práce, protože majitel je už od konce března v Brazílii. Letiště jsou tam zavřená. Přiletí tento pátek a pak se vám všem ozve. Děkujeme za pochopení a zůstaňte zdrávi!"

Usměje se a s energií sobě vlastní dodává: „Sice mě to sere, ale aspon jsou živí!!!"

Co dodat?!?

---

PS: Marta je neskutečná:

Líbí se mi, když mě píchá do zadku!

Květy lásky! Nebo zla???

Já nebo kompostér! To je jako Být či nebýt!!!

Autor: Stanislava Boudová | středa 20.5.2020 16:55 | karma článku: 48.39 | přečteno: 8179x

Další články blogera

Stanislava Boudová

To není strašidlo! Jen plastiková žena!

A mluví! Není to nafukovací panna, ale žena těžko odhadnutelného věku! Přítomní muži ji svými pohledy hodnotí a těžko říci, jaký je výsledek. Všichni totiž vypadají úplně normálně a nevypadá to, že by ji chtěl někdo oslovit!

20.3.2024 v 16:55 | Karma článku: 35.51 | Přečteno: 4203 | Diskuse

Stanislava Boudová

Optimalizuju! Cestuju zásadně v děravejch trenclích!

To je otázka vkusu, zdá se. Pokud člověku nevadí vystavit se nebezpečí, že si tam dole něco odře nebo skřípne do zipu, tak nemá problém! A může si to dát patentovat a vydělat majlant! No řekněte, kdo to má?

6.3.2024 v 16:55 | Karma článku: 42.33 | Přečteno: 3664 | Diskuse

Stanislava Boudová

60+?!? Staroušek slaví devadesátku! A chce se rozvést!

No a co? Na některé věci není nikdy pozdě. A když jste sedmdesát let ženatý s jednou ženou, tak je možná na čase udělat nějakou změnu! Je přece moderní doba! Nebo ne?

21.2.2024 v 16:55 | Karma článku: 45.38 | Přečteno: 6727 | Diskuse

Stanislava Boudová

Něco nám žere elektřinu!

To s očima navrch hlavy tvrdil manžel, když zděšeně seběhl ze schodů! Koukala jsem na něj nedůvěřivě! Hlavou mi letělo... Dobrá, kuna může ukousnout kabely v motoru, pes překousat koleje, ale co může žrát elektřinu? Mimozemšťan?

7.2.2024 v 16:55 | Karma článku: 45.41 | Přečteno: 5312 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 5.83 | Přečteno: 112 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 40.59 | Přečteno: 8498 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.22 | Přečteno: 423 | Diskuse

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma článku: 24.06 | Přečteno: 658 | Diskuse

Helena Opršalová

Fixovaný zlobílek

Sedím sama v koutu restaurace. Manžel právě odlezl i s talířem a někde mezi barem a záchody se snaží nakrmit zdrhající dítě.

25.3.2024 v 14:09 | Karma článku: 12.37 | Přečteno: 576 | Diskuse
Počet článků 193 Celková karma 42.71 Průměrná čtenost 5004


Svět mne baví. Cvrkot kolem je úžasný.

Pozoruji (nejen) naši malou zemi z ještě menší zemičky.

 

Foto (c) Štěpánka Boudová
 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...