Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Měla jsem první rande! V kavárně na pravé straně mostu!

To není jen tak! Nejdřív najít někoho, s kým bych na to rande šla! A pak si dobře určit místo, kde se sejdeme! A stejně jsou to nervy, jestli se tam vůbec najdeme a taky, jestli nebudu vypadat už od začátku jako děsná stíhačka!

Jo, Martina měla další první rande! Je to vždycky legrace, když mi vypráví dojmy z chlapíků. Nasmějeme se! Chlapíkům ne, ti jsou většinou fešáci, ale těm situacím, které mohou nastat. Jako tuhle!

S Martinou jsme měly sraz na náměstí. Den předtím byla na dalším prvním randeti, tak jsem byla samozřejmě zvědavá.

"Hele, chceš slyšet, jak to probíhalo?!?", s úsměvem se ptala Martina.

"Jasně, že chci! Jsem samé ucho!", jsem okamžitě odvětila.

"Představ si, že jsme se málem nenašli!", spustila fofrem Martina. Ještě byla plná dojmů! "Objevila jsem nového chlapíka, profil moc pěkný, fotky krásné, můj typ na první pohled. Ani můj pes mu nevadil, dokonce se o něm velice pochvalně vyjádřil!

Jako obvykle jsme si jen psali, pak telefonovali. Hlas měl velice sympatický. No a po nějaké době navrhl setkání. Přemýšlela jsem, jestli mám jít nebo ne. Přece jen je z našeho města a třeba se známe přes jednu ruku, tak aby nebyly nějaké zbytečné pomluvy!", sypala ze sebe Martina.

"Když ti byl sympatický a ty jemu, proč byste se nesešli?!?", divím se.

"Víš co, člověk nikdy neví! Ale jasnačka, že vím, že bez práce nejsou koláče a tak jsem tedy šla. Domluvili jsme se na seznamovacím kafi v kavárně na pravé straně mostu. V té s těmi velkými okny.

Mezitím jsme si pořád psali a volali a bylo cítit, jak mezi námi poletují ty správné jisky. Sem a tam! To bylo tak vzrušující!!! Těšila jsem se!

V den D jsem se namalovala, načančala, účes upravila, vzala si nejlepší šaty a vyrazila jsem!", zasněně vykládala Martina. "Psa jsem radši nechala doma, přece jen napoprvé jsem se chtěla věnovat hlavně nápadníkovi!

Blížila se jedna, náš čas a tak jsem vyrazila. Pěkně pomaličku, pěšky. Mám to kousek.

Jdu si tak polehoučku, rozhlížím se kolem a uvažuju, jestli mám jít dovnitř nebo čekat venku. To jsme si nedomluvili.

Dorazila jsem ke kavárně. Letmým pohledem vidím, že u žádného stolku nesedí sám muž a tak jsem čekala venku. Nevadilo mi to, bylo moc pěkně.

Znáš mne, jsem taková nezkušená a často nevím, jak začít. Tak jsem si slohovala první slova, hřála se na sluníčku a koukala kolem...

Jenže najednou slyším odbíjení hodin na věži. Čtvrt na dvě! Chlapík nikde!!!

To víš, v hlavě běží myšlenky... ...stalo se mu něco?!?, ...viděl mne a nešel ke mně, protože jsem vysoká?!?, ...spletl si den?!?, ...spletla jsem si den já?!?, ...mám zavolat, kde je? Není to blbý a nebudu jak stíhačka?!?

Říkám si, počkám pět minut a zavolám!

Než jsem vytáhla mobil, jestli je už těch pět minut, pípla mi SMSka!"

"Od něj???", ani nedýchám.

"Jo, od něj! Velice zdvořile se ptá, kde jsem, že čeká u kavárny!

Nedalo mi to a hned volám! Říkám, že už jsem u kavárny! Od jedný! On říká, že je taky u kavárny, ale že mne nevidí!"

"No teda, to je jako v seriálu!", směju se.

"No to jo!", smála se už Martina taky: "Představ si, že jsme oba čekali u kavárny na PRAVÉ straně mostu! Akorát že on bydlí na druhém břehu řeky a pro něj to byla jiná kavárna než pro mne!!!

A nikdy bych nevěřila, že po obou stranách mostu je kavárna s velkými okny na rohu ulice!"

Martina se usmála a ještě dodala: "To rande bylo skvělý! Oba jsme si to užili! A příště se domluvíme líp!"

---

PS. Martina je opravdu vytrvalá! Bude prý hledat, dokud ho nenajde! Přesně jak říká! Musí tam někde být!

Měla jsem první rande! V kamrlíku na benzínce!

Měla jsem první rande! V kabině kamionu!

Stavila se v jednu! Málem mi ustřihla ucho!

Autor: Stanislava Boudová | středa 21.7.2021 16:55 | karma článku: 46,77 | přečteno: 2906x
  • Další články autora

Stanislava Boudová

Nemáte eura? Slováci vás zachrání!

V klidu si tak jedete a najednou si uvědomíte, že jste tu dvoueurovku zapomněli doma na poličce. Přes celé Německo to bez odskočení si nedáte. A přece nepůjdete na malou za benzínku!

17.4.2024 v 16:55 | Karma: 16,48 | Přečteno: 638x | Diskuse| Cestování

Stanislava Boudová

60+?!? Stařenka nemá Alzheimera! Jen si vzala jiné kalhoty!

V určitém věku už člověk může očekávat, že se jeho zdravotní stav asi zhorší a snaží se ze všech sil, aby zůstal soběstačný a nemusel se spoléhat na pomoc ostatních! A dokud nevyjde z domu jen v kalhotkách, tak je to přece fajn!

3.4.2024 v 16:55 | Karma: 37,21 | Přečteno: 2588x | Diskuse| Ona

Stanislava Boudová

To není strašidlo! Jen plastiková žena!

A mluví! Není to nafukovací panna, ale žena těžko odhadnutelného věku! Přítomní muži ji svými pohledy hodnotí a těžko říci, jaký je výsledek. Všichni totiž vypadají úplně normálně a nevypadá to, že by ji chtěl někdo oslovit!

20.3.2024 v 16:55 | Karma: 43,21 | Přečteno: 5492x | Diskuse| Ona

Stanislava Boudová

Optimalizuju! Cestuju zásadně v děravejch trenclích!

To je otázka vkusu, zdá se. Pokud člověku nevadí vystavit se nebezpečí, že si tam dole něco odře nebo skřípne do zipu, tak nemá problém! A může si to dát patentovat a vydělat majlant! No řekněte, kdo to má?

6.3.2024 v 16:55 | Karma: 44,47 | Přečteno: 4172x | Diskuse| Cestování

Stanislava Boudová

60+?!? Staroušek slaví devadesátku! A chce se rozvést!

No a co? Na některé věci není nikdy pozdě. A když jste sedmdesát let ženatý s jednou ženou, tak je možná na čase udělat nějakou změnu! Je přece moderní doba! Nebo ne?

21.2.2024 v 16:55 | Karma: 46,57 | Přečteno: 7422x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Precheza dostala novou pokutu za únik oxidu siřičitého, má zaplatit půl milionu

27. dubna 2024  11:27

Přerovská chemička Precheza dostala za únik oxidu siřičitého do ovzduší v říjnu 2014 od České...

Čínská armáda se vrátila k Tchaj-wanu. Dvanáct letadel přeletělo dělící linii

27. dubna 2024  11:11

Tchaj-wan v sobotu zaznamenal obnovenou aktivitu čínské armády ve své blízkosti. Tchajwanské...

Rusové v noci ničili ukrajinskou infrastrukturu, znovu útočili i na Charkov

27. dubna 2024  8:05,  aktualizováno  10:41

Sledujeme online Rusko v noci na sobotu zaútočilo na energetickou strukturu Ukrajiny. Ve třech oblastech poškodili...

Zemřel Robert Kvaček. Spisovateli a uznávanému historikovi bylo 91 let

27. dubna 2024  10:10,  aktualizováno  10:24

Ve věku 91 let zemřel historik a spisovatel Robert Kvaček. Ten patřil k největším osobnostem...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 195
  • Celková karma 38,90
  • Průměrná čtenost 4980x
Svět mne baví. Cvrkot kolem je úžasný.

Pozoruji (nejen) naši malou zemi z ještě menší zemičky.

 

Foto (c) Štěpánka Boudová