Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky! :-)

Taky máte třetí zuby??? ;-DR^

0 0
možnosti

Říkám pořád, se zubařem lépe na pivo, než-li, do jeho nebeztečné sluje! Dobrý člověk, ale s nějakou máníí! Otevřu dutinu a furt si chce vrtat! Srovnal jsem se s tím tak, že ON má nějakou potřebu, tak mu jdu vyhovět a udělat radost, (fakt). Hrůza, začíná se mi kývat přední zub! Sranda, kdy dříve člověk i na internetu obhlížel nahé ženy - Nyní zkoumá pojmy Můstek a Implantát! Nová hesla - Daruj zub, daruješ život

1 0
možnosti
Foto

Tak si to tak neberte, to je holt koloběh života, tam jsme (budeme) všichni. ;-D

Případně si můžete najít pěknou zubařku a při otevřené dutině si ji můžete představovat bez pláště i bez toho všeho, co má pod tím! A ještě se při vrtání pobavíte... ;-)R^

1 0
možnosti

Karma..já bych k tomu ještě dodala: To nám při sametovce neřekli, že za 4 nastřelené čípy budou chtít 120 tisíc korun...dále nám neřekli, že ačkoliv mám složitou oční vadu (složitý astigmatismus) a nejde nabídnout ani torické čočky, tak dostanu na nové brýle 300 CZK a posléze za obruby a kvalitní skla zaplatím 18 tisíc. Jen si říkám, jak to ti mladí, kteří si mají šetřit na důchod nejméně 3 tisíce měsíčně v té době budou dělat...VVV (zatím se soustředíme na nákup lepidel v akci)...;-D

1 0
možnosti
Foto

Hmm. lepidla ale mají nějakou záruku, ne? Do důchodu asi nevydrží... ;-D

Můj nositel "zubů do smrti" je má naštěstí na pokladnu. Kdyby ale upadl a při pádu se rozbily, nebo by na ně nějakou nešťastnou náhodou na ně šlápl, tak už by další musel platit... Na cenu jsme se radši neptali... ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 38,96
  • Průměrná čtenost 4980x
Svět mne baví. Cvrkot kolem je úžasný.

Pozoruji (nejen) naši malou zemi z ještě menší zemičky.

 

Foto (c) Štěpánka Boudová