Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Měl jsem čtvrtou, ta byla před pátou.....;-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné! :-)

Jenom nevíme, co mu ta čtvrtá žena provedla! Ani jedna z těch žen nebyla žádný svatoušek, zdá se... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení. :-)

Také jste hrála Měl jsem ženu? ;-D

0 0
možnosti

Mám dojem, že tam bývalo něco jako Měl jsem čtvrtou, měla hlavu dutou.

a na konci:

Sedmou už jsem neměl, protože jsem zemřel.

Osmou už jsem neviděl, protože jsem zplesnivěl.

1 0
možnosti
Foto

Asi je těch verzí víc - jako receptů na bramborovou polévku (každá rodina vaří samozřejmě tu nejlepší!) ;-D

Měl jsem čtvrtou, praštila mne botou. Je prý ta čtvrtá...

Kdo znáte další? R^

0 0
možnosti
Foto

Díky! :-)

V tom vlaku byla najednou taková sounáležitost a pohoda... ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 39,33
  • Průměrná čtenost 4980x
Svět mne baví. Cvrkot kolem je úžasný.

Pozoruji (nejen) naši malou zemi z ještě menší zemičky.

 

Foto (c) Štěpánka Boudová