Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, to jsem zažil u známé, která měnila mobil - snímač otisků její prsty zkrátka neviděl. Čínský model velmi prodávané značky za cca 5 tisíc. Netuším, jak by dopadla u něčeho více značkového.

1 0
možnosti
Foto

To se neví, dokud se to nevyzkouší. ;-)

Díky za návštěvu, přijďte příště zas. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Karma.R^Nejsem stařenka, ale jsem konzerva. A byla jsem vytočená, když jsem musela znovu instalovat novou aplikaci ČSOB, když jsem předtím s Era byla spokojená a byla na to zvyklá.

Mobil mívám do té doby, než úplně přestane fungovat. Takže s několikrát prasklým displejem, ale jsem na něj zvyklá. A už teď mě štve, že až budu potřebovat novej, tak tenhle už koupit nemůžu.

1 0
možnosti
Foto

Tak přeji mobilu, aby dlouho.... dlouho... dlouho vydržel! ;-D;-D;-D

Známá si kupuje rovnou dvoje boty, když se jí při nákupu líbí. Ví, že už by je pak znovu nemusela dostat! ;-)

0 0
možnosti

K63a18r97e13l 18Š68v96é37d42a

22. 10. 2021 10:21

na účet přijde výplata, odejdou trvalé příkazy, nepotřebuji hvězdnou technologii vadí mi velice přístup bankéřů, jejich úšklebky, že na ovládání účtu opravdu nechci kupovat iphone za 30 tis nebo nový MacBook za 100 tis ... řadě lidí zkomplikovala přístup změna z potvrzovacích SMS na nějakou aplikaci požadující otisk prstu

1 1
možnosti
Foto

Tak to máte dobře zařízené! Gratuluji! ;-)

0 0
možnosti

Řešením než se takto otravovat je nedávat si banku do mobilu.

I z hlediska bezpečnosti je lepší rozložit mezi mobil (autorizace) a notebook (přístup).

1 0
možnosti
Foto

Paní Olina to má takto rozložené, pokud vím. ;-)

Ale mladá bankéřka jí chtěla vysvětlit, že mít aplikaci v mobilu je rychlejší. Jen si nejsem jistá, jestli tu apku paní Olina někdy použije! ;-D

0 0
možnosti

I31v26o 75L50y17č22k33a

21. 10. 2021 14:45

Jj, občas mne taky v duchu vytočí, když někdo starší zdržuje nebo má problém rychle reagovat. Ale pak si řeknu, že nevím, v jakém stavu budu já v jejich věku, a to mne zase uklidní.

4 0
možnosti
Foto

Přesně! ;-D

Tak Vám přeji hodně aktivních let do doby, než budete ostatní zdržovat. ;-)

0 0
možnosti

Nevím, jestli za to může tenká kůže, ale podobný problém měl jeden můj známý, když měl pořídit otisk prstu při vyřizování občanky. Museli postupně vyzkoušet všechny prsty, až konečně se jim jakýs takýs otisk podařil.:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky 60+? ;-D

Mám podobnou zkušenost. Občas mám suchou kůži a tak pomůže prst naslinit. Ale jen tak mírně, protože mokrý nevidí vůbec! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Taky jste někde zažil? ;-)

Díky za návštěvu, přijďte příště zas. ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Stáňo, úplně to vidím! Tento postup mi vysvětloval syn, jako že normálka, ale přesto jsem se chvěla jak ratlík. Moc fajn napsanýR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Většina mladých už nepamatuje, že jediným spojením se světem bývala telefonní budka nebo veřejná telefonní stanice. ;-)

Držím pěsti všem dříve narozeným, ať všechny novinky zvládnou bez infarktu! ;-DR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 195
  • Celková karma 39,33
  • Průměrná čtenost 4980x
Svět mne baví. Cvrkot kolem je úžasný.

Pozoruji (nejen) naši malou zemi z ještě menší zemičky.

 

Foto (c) Štěpánka Boudová